Smluvní podmínky
Prodejce zboží v e-shopu www.porcelan-eshop.cz je Emanuel Volf,
Tyršova 31, Klatovy 339 01, IČ 12830275.
Práva a povinnosti prodejce
Prodejce má povinnost vyřídit objednávku a odeslat objednané zboží na adresu v této ob-
jednávce uvedenou do 2 týdnů od přijetí objednávky; v případě platby předem na účet
do deseti pracovních dnů od přijetí platby. Nebude-li možné zboží v tomto termínu expe-
dovat, oznámí to prodejce zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje
neúplné či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto
odmítnutí zašle informaci na e-mailovou adresu zákazníka.
Pokud kupující uplatní nárok na vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy) podle záko-
na č. 367/2000 Sb., prodejce vrátí částku zaplacenou zákazníkem za vrácené zboží do
sedmi pracovních dnů od doručení vráceného zboží na adresu prodejce. Prodejce nevrací
částku za poštovné a balné.
Prodávající se zavazuje osobní údaje které mu poskytl nakupující, neposkytovat žádným
třetím osobám.
Práva a povinnosti nakupujícího
Nakupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou
cenu za objednané zboží a případně další poplatky (poštovné, balné, dobírka) uvedené
v závazné objednávce.
Nakupující uvede správně a pravdivě údaje potřebné k vyřízení objednávky.
Reklamace
Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných
zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách
musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oz-
námení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se pro-
jevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož
vady jsou reklamovány.Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provo-
zu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako
škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani pos-
kytnutá záruka.
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení rekla-
mace, o způsobu vyřízení reklamace.
V Klatovech dne 11. 2. 2015